20090918

Hiç bir yeteneği olmayan uzaylının kıskançlıkları

Özenmek suç değil bence, kıskanmak da. Hayır yani "gözüm kaldı valla" olayına da inanmam. Ama şu hazır cevap olup, güzel cümleler kuran insanlar var ya okudukça yazılarını, her akşam acaba bugün ne yazmış yine diye beklerken kendilerini kıskançlığım tavan yapıyor pirim. Kaçırıp kendilerini nasıl kuruyolar o cümleleri hangi gezegenden gelmişler öğrenmek istiyorum. Olmadı matrix misali bana yüklensin istiyorum o kabiliyet.

Buaralar pek kıskanç oldum dostlarım ben. Sonumu hayırlı görmemekteyim artık. Üşengeçtik, dedim en zararsız iş. Sanırdım tek zararı sürekli büyüyen bir göbek. Nerden bileyim ben yapacak iş bulamayınca kendime saracağımı, kendimde eksiklikler bulup uğraş edineceğimi. En doğrusunu başta dediydik üşengeçliği yenip iş edinecektim kendime. Neyse neyse az kaldı 5 gün sonra okul yolu. Sonra zaten ne üşengeçlik kalır, ne de bu blog.

1 yorum:

tekesch dedi ki...

bambaşkaymışsın.